Friday, June 3, 2011

Atelier de benzi desenate pentru copii la DREAM FEST-Slatina

Asa cum am anuntat acum cateva zile pe blog-ul revistei  COMICS, in perioada 30 mai,1,2 iunie am fost invitat de organizatori sa sustin un atelier de benzi desenate in cadrul DREAM fest-ului. Acest festival international de film si carte pentru copii este la prima editie, se desfasoara in Slatina ,  pana duminca 5 iunie 2011,  unde se pot urmarii proiectii de film  si cumpara carti pentru copii.
 Atelierul de benzi desenate s-a desfasurat in doua zile unde am cunoscut foarte multi copii,  talentati la creionat si colorat dar si foarte simpatici :)
 Aici am descoperit-o pe Barbu Diana, alias Didii , 12 ani , o fata foarte talentata la desen, in special pasionata de banda desenata japoneza -manga si i-am propus sa debuteze in revista COMICS.
Va las cu aceste poze, care vorbesc de la sine si voi reveni cu altele dupa salonul BD de la constanta unde imi voi lansa pe 4 iunie albumul legendele dacilor.




No comments:

Post a Comment