Monday, September 19, 2011

Interviu Costel BD

interviu de Dodo Nita:

"Îmi închipui că desenezi de mic copil. Când ai debutat?

Îmi amintesc că desenam încă de la grădiniţă, unde am fost remarcat pentru prima dată.

Mai târziu am urmat cursuri de desen şi pictură la Casa Pionierilor din Piatra Neamţ, cu profesorul Mihai Agapie. Din păcate nu am alte studii în acest domeniu. Sunt un autodidact.

Primele desene (caricaturi umoristice) mi-au fost publicate în 1995, în ziarul Poliţiei Nemţene, unde am lucrat timp de cinci ani ca subofiţer.În anul 2000 m-am stabilit în Italia (în prezent locuiesc la Bolzano) şi, încurajat de pictorul şi poetul Andrea Costelli, care mi-a devenit prieten, am publicat în revista Olympian’s News (pentru amatorii de culturism) ilustraţii cu Conan (interpretat de Arnold Schwarzenegger) iar apoi şi în alte fanzine precum Monipodio din Bolzano sau Walhalla din Reggio Emilia. Prima mea carte BD, „Sexy Beach”, a apărut în 2008 la editura Uchronia din Lugano (Elveţia).[...]" cititi restul interviului pe: revistanautilus.ro

Costel a publicat si in Comics3, Comics4 si Comics5.
blogul sau aici: costelbd.blogspot.com

No comments:

Post a Comment