Friday, April 6, 2012

Salon BD @ Iasi

Desi nu au fost foarte multi cei care au participat la conferinta de aseara, imi pare bine ca in sfarsit i-am cunoscut pe Puiu Manu si Dodo Nita. Imi doream de mult sa dau mana cu ei, sa ii cunosc personal, sa schimb 2 vorbe. Am primit mai mult de atat: cate un autograf, sfaturi si cateva
fotografii de grup. Imi pare rau ca nu a fost promovat mai mult evenimentul. Mi-ar fi placut sa fi vazut o gama mai larga a publicului, a cititorilor. Poate ca in Iasi banda desenata nu are asa de mult succes ca in alte orase mari ale tarii, dar ma bucur sa vad evenimente de acest gen si la noi. Imi doresc sa particip la cat multe evenimente de acest gen la Iasi. Poate asa, tinerii vor da mai multa importanta acestui tip de arta.

credit articol @ photos: Adrian Serghie

1 comment:

  1. Bine ati venit pe pagina oficiala a Palatului Ghica Tei. Palatul Ghica Tei a fost construit in anul 1822 si este situat pe malul sudic al lacului Plumbuita din Bucuresti. Palatul face parte din Domeniul Ghica Tei care se intinde pe o suprafata de 11 mii de mp si cuprinde de asemenea Crama si Gradinile, integral restaurate de mostenitorii familiei Ghica, precum si Garnizoana si Anexele Cavaleriei aflate in proces de restaurare. Palatul Ghica Tei organizeaza evenimente culturale, sociale si de caritate dar si petreceri de companie, lansari si intalniri pentru mediul de afaceri din Romania. Restaurant Nunta Bucuresti

    ReplyDelete